Bestanden toevoegen en beheren
Navigeer in de beheeromgeving naar ‘Bestanden’ om inzicht te krijgen in de bestandendatabase van de CrisisConnect-app. Beheer hier alle afbeeldingen en documenten die je in de app wilt gebruiken. Je kunt de afbeeldingen en documenten vervolgens koppelen via de widgets (en afbeeldingen bij het bedrijfsprofiel, dossiers en contactpersonen).
Je kunt tot 10 bestanden tegelijkertijd uploaden, en tot 25MB per bestand. Ondersteunde formaten zijn:
- Afbeeldingen: JP(E)G, PNG of GIF
- Documenten: Word, PDF en Excel
De drie puntjes rechts naast een bestand geven de volgende mogelijke acties:
- Bestand bekijken: het bestand opent in een apart venster.
- Titel bewerken: je kunt de titel van het bestand wijzigen, waardoor het in de app onder de nieuwe naam zichtbaar wordt.
- Bestand vervangen: je kunt een bestand vervangen door een nieuw bestand. Wanneer er bijvoorbeeld sprake is van een nieuwe versie van een bepaald document, is het mogelijk om de oude versie te overschrijven. Hiermee wordt de nieuwe versie ook meteen beschikbaar op alle locaties in de app waar de oude versie oproepbaar was.
- Verplaatsen naar: middels deze optie kun je het bestand verplaatsen naar een andere map binnen ‘Bestanden’.
- Verwijderen: het bestand wordt verwijderd.
Mogelijke acties voor een bestand
Related Articles
PDF's toevoegen met werkende links
De manier waarop je de PDF (die linkjes bevat) maakt is erg belangrijk. Dit moet een Word-bestand of Powerpoint-bestand zijn, die je opslaat als PDF via ‘Opslaan als’. Als de linkjes in jouw PDF werken, zullen ze het ook in de CrisisConnect app doen. ...
Testinstructie v3.6.76
Hoe benader je de testversie van CrisisConnect? Heb je al een testaccount via Android of Testflight (Apple)? Dan heb je een melding ontvangen dat er een nieuwe update klaarstaat om te testen; volg de instructies. Heb je nog geen testaccount? Dan kun ...
Release notes v3.6.76
Wat zit er in deze update? Nieuw in dossiers: zoeken in bestanden Verbeteringen module 'Chat' Push-notificaties verder verduidelijkt Notificeren vanuit de beheeromgeving - Opmaak meegeven Notificeren vanuit de beheeromgeving - Reageren op berichten ...
Filtergroepen aanmaken en beheren in de beheeromgeving
Filtergroepen: hiermee is het mogelijk om groepen Contacten te maken, waarop je in de app kunt filteren. Bijvoorbeeld alle bhv’ers, crisiscoördinatoren of alle leidinggevenden. Of maak een filtergroep met de contactpersonen per locatie. Filtergroepen ...
Contactpersoon toevoegen
Onder ‘Contacten’ kun je alle contactpersonen/organisaties toevoegen die géén toegang hebben tot de CrisisConnect app (gebruikers van de app moeten toegevoegd worden onder ‘Gebruikers’ en zijn daarmee automatisch een contactpersoon: zie hiervoor ...