Dossiers: aanmaken en kopiëren

Dossiers: aanmaken en kopiëren

Onder ‘Dossiers’ kun je alle informatie kwijt die jullie organisatie voor gebruikers wil kunnen ontsluiten. Denk aan de planvorming, checklist, alarmeringslijsten, taakkaarten, plattegronden, werkwijzen, etc. Om alle informatie in de app beschikbaar te maken, moet een dossier worden aangemaakt.

Stap 1)
Klik op de knop ‘+ Dossier aanmaken’ om een nieuw dossier aan te maken, of op de knop ‘Dossier kopiëren’ om een bestaand dossier in zijn volledigheid te kopiëren.

Nieuw dossier aanmaken
Klik op de knop ‘+ Dossier aanmaken’ om een nieuw dossier aan te maken, geef het dossier een naam en klik op opslaan.

- Voeg een afbeelding toe aan het dossier
- koppel een of meerdere gebruikersgroepen aan het dossier (kijk voor meer informatie over dit onderwerp bij het onderdeel ‘Gebruikersgroepen’: hiermee krijgen de gebruikers die aan de gekoppelde gebruikersgroepen zijn toegevoegd, inzicht in dit betreffende dossier. In onderstaand voorbeeld kunnen alle gebruikers die zijn toegevoegd aan de gebruikersgroep ‘Beheerders’ het nieuw aangemaakte dossier ‘Nieuw dossier’ inzien in de app.

Vervolgens ben je klaar om processen (een volgende laag) toe te voegen, kijk hiervoor bij het onderdeel ‘Processen’.

Dossier kopiëren
Het is mogelijk om een bestaand dossier te kopiëren: hiermee wordt het dossier in zijn geheel gekopieerd, inclusief alle onderliggende processen. De kopie wordt vervolgens onderaan de lijst dossiers toegevoegd. Let op: vergeet niet om aan deze kopie een (andere) gebruikersgroep te koppelen.




    • Related Articles

    • Processen: aanmaken, kopiëren en verwijderen

      Processen vormen de tweede laag binnen de module ‘Dossiers’ en geven een extra mogelijkheid om te navigeren naar de inhoud binnen de widgets (zie onderdeel ‘Widgets’). Stap 1) Deze kun je toevoegen onder een dossier door op de knop ‘+ Nieuwe proces ...
    • Stappenplan dossiers, processen en widgets: aanmaken en inrichten

      Dossiers vormen de ‘hoofdstukken’ van de app en omvatten de informatie die gebruikers nodig hebben. Je kunt hieraan gebruikers koppelen en het dossier vullen met processen. Dit is eigenlijk de tweede laag, waar je jouw informatie (tekst, ...
    • Gebruikersgroepen

      Gebruikersgroepen kunnen worden aangemaakt om onderscheid te maken in de informatie die via de CrisisConnect app wordt ontsloten. Door gebruikers aan verschillende gebruikersgroepen te koppelen en deze gebruikersgroepen vervolgens aan verschillende ...
    • Nieuw rooster aanmaken

      Nieuw rooster aanmaken Stap 1) Navigeer in de beheeromgeving naar de roostermodule door onder ‘PIKETROOSTERS’ op ‘Roosters’ te klikken. Stap 2) Klik op ‘+ Nieuw rooster...’ om een nieuw rooster aan te maken Stap 3) - Vul de naam van het rooster in - ...
    • Nieuwe dienst aanmaken

      Stap 1) Navigeer in de beheeromgeving naar de roostermodule door onder ‘PIKETROOSTERS’ op ‘Roosters’ te klikken. Stap 2) Klik op het gewenste rooster Stap 3) Je komt in het overzichtsscherm van het rooster. Je ziet een lege agenda; om deze agenda te ...