Onder ‘Dossiers’ kun je alle informatie kwijt die jullie organisatie voor gebruikers wil kunnen ontsluiten. Denk aan de planvorming, checklist, alarmeringslijsten, taakkaarten, plattegronden, werkwijzen, etc. Om alle informatie in de app beschikbaar te maken, moet een dossier worden aangemaakt.
Stap 1)
Klik op de knop ‘+ Dossier aanmaken’ om een nieuw dossier aan te maken, of op de knop ‘Dossier kopiëren’ om een bestaand dossier in zijn volledigheid te kopiëren.
Nieuw dossier aanmaken
Klik op de knop ‘+ Dossier aanmaken’ om een nieuw dossier aan te maken, geef het dossier een naam en klik op opslaan.
- Voeg een afbeelding toe aan het dossier
- koppel een of meerdere gebruikersgroepen aan het dossier (kijk voor meer informatie over dit onderwerp bij het onderdeel ‘Gebruikersgroepen’: hiermee krijgen de gebruikers die aan de gekoppelde gebruikersgroepen zijn toegevoegd, inzicht in dit betreffende dossier. In onderstaand voorbeeld kunnen alle gebruikers die zijn toegevoegd aan de gebruikersgroep ‘Beheerders’ het nieuw aangemaakte dossier ‘Nieuw dossier’ inzien in de app.
Vervolgens ben je klaar om processen (een volgende laag) toe te voegen, kijk hiervoor bij het onderdeel ‘Processen’.
Dossier kopiëren
Het is mogelijk om een bestaand dossier te kopiëren: hiermee wordt het dossier in zijn geheel gekopieerd, inclusief alle onderliggende processen. De kopie wordt vervolgens onderaan de lijst dossiers toegevoegd. Let op: vergeet niet om aan deze kopie een (andere) gebruikersgroep te koppelen.