Gebruikersgroepen kunnen worden aangemaakt om informatie binnen de CrisisConnect app te organiseren, bijvoorbeeld: verschillende dossiers, piketroosters of incidenten. Met gebruikersgroepen zorg je ervoor dat iedereen in de CrisisConnect app alleen de informatie ziet die voor hen belangrijk is.
Wat levert dit op?
- Gerichte informatie: elke gebruikersgroep krijgt alleen de informatie die voor hen belangrijk is.
- Minder afleiding: geen onnodige documenten of gegevens die niet relevant zijn voor de gebruikers binnen die groep.
- Maatwerk: elke groep heeft een app die precies is afgestemd op hun behoeften.
Gebruikersgroepen aanmaken
Stap 1:
Navigeer naar het tabblad Gebruikers | Gebruikersgroepen om een nieuwe gebruikersgroep aan te maken. Klik op de knop + Nieuwe gebruikersgroep..., vul de gewenste naam in en klik op Opslaan
Stap 2:
Nadat een gebruikersgroep is aangemaakt kunnen gebruikers aan de groep gekoppeld worden. Klik op de groep en voeg de gebruikers toe die aan de groep gekoppeld dienen te zijn. Let op: v