Scenario's voor incidenten aanmaken

Scenario's voor incidenten aanmaken

Binnen de module Logging kunnen er incidentscenario’s aangemaakt worden. Dit betekent dat je alvast mogelijke scenario’s kunt aanmaken en hier de juiste teams aan koppelen. Zodat dit klaarstaat, mocht er zich werkelijk iets voordoen. Als je het incident start vanuit de app, kan dit alleen door een vooraf gedefinieerd scenario te selecteren.

Scenario aanmaken

  1. Ga naar Logging > Scenario’s. Kies voor ‘Nieuw scenario’.
  2. Geef het scenario een titel, een omschrijving, selecteer de ‘Plaats van het incident’ en voeg eventuele ‘Overige locaties’ toe.
  3. Selecteer de betrokkenen via 'Teams selecteren'.
  4. Sla het scenario op. Dit scenario wordt nu toegevoegd in de lijst.

    • Related Articles

    • Incident starten vanuit de app

      Binnen de module ‘Incidenten’ kunnen zowel beheerders als gebruikers crisisteams activeren door een incident op te starten. Beheerders doen dit vanuit de beheeromgeving of via de app. Gebruikers kunnen alleen een incident starten vanuit de app. In ...
    • Incidentenmodule inrichten voor jouw organisatie

      Voordat je aan de slag gaat met de incidentenmodule is het noodzakelijk om in de beheeromgeving deze module in te richten. Hieronder een overzicht de stappen die we gaan doorlopen. 1.1 Rollen definiëren en toevoegen 1.2 Teams toevoegen 1.3 ...
    • Incidentenmodule gebruiken vanuit de desktopomgeving

      Nadat je de module hebt ingericht kan je aan de slag met de incidentenmodule. Hieronder een overzicht de stappen die we gaan doorlopen. 2.1 Incident aanmaken en starten vanuit desktopomgeving 2.2 Logboek 2.2.1 Logboek inrichten 2.2.2 Toevoegen van ...
    • Uitleg Module Incidenten - juli 2023

      De Module Incidenten in CrisisConnect is onlangs vernieuwd. Tijdens deze sessie geven we je een achtergrond rondom de Module Incidenten; waarom is deze er? Ook gaan we in op het gedachtegoed van netcentrisch werken. En natuurlijk geven we je een demo ...
    • Dossiers: aanmaken en kopiëren

      Onder ‘Dossiers’ kun je alle informatie kwijt die jullie organisatie voor gebruikers wil kunnen ontsluiten. Denk aan de planvorming, checklist, alarmeringslijsten, taakkaarten, plattegronden, werkwijzen, etc. Om alle informatie in de app beschikbaar ...