Er zijn verschillende updates uitgevoerd voor de CrisisConnect app en beheeromgeving. Dit betekent: verbeteringen in gebruiksgemak én opgeloste bugs. In deze e-mail belichten we een aantal aanpassingen en opgeloste bugs. Bekijk de mailing hier: ...
In deze nieuwsbrief lees je dat de nieuwe chatmodule binnen CrisisConnect klaarstaat en getest kan worden. Ook vang je een glimp op van de splinternieuwe lay-out van de app. En: de webversie van de app is klaar voor gebruik! Je leest de informatie ...
In deze mailing delen we welke verbeteringen zijn doorgevoerd met de grote update van juni 2020. Je leest de informatie hier terug: https://mailchi.mp/cc25919933bc/nieuws?e=[UNIQID]
In augustus 2020 hebben we een nieuwe koppeling gerealiseerd. Hierdoor is het mogelijk om via jullie eigen bedrijfsnetwerk in te loggen in de app. Dat betekent dus niet langer een extra gebruikersnaam en wachtwoord. Je leest de informatie hier ...
In deze mailing kondigen we aan dat we in december 2020 een webinar organiseren én een enquête klanttevredenheid gaan uitvoeren onder gebruikers. Daarnaast lees je over een nieuwe koppeling, waarmee het mogelijk wordt om via je bedrijfsnetwerk in te ...
In december 2020 vond het eerste CrisisConnect webinar plaats. Tijdens dit webinar vertelde Stefan over de laatste ontwikkelingen rondom de app: de nieuwe module Piketroosters. Ook deelden we uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek, welke ...
In juni 2021 is er een update uitgevoerd waarmee de module Piketroosters verder is verbeterd. Het is nu mogelijk om direct contact op te nemen met de persoon die piketdienst heeft. Daarnaast is ook de mogelijkheid toegevoegd om een invaller toe te ...
In april 2021 is er een update uitgevoerd, waarmee Contacten en Gebruikers samengevoegd zijn. Voortaan kun je bij een Gebruiker ook contactgegevens opslaan. Met als voordeel dat persoonsgegevens van gebruikers op één plek in de beheeromgeving ...