Processen: aanmaken, kopiëren en verwijderen

Processen: aanmaken, kopiëren en verwijderen

Processen vormen de tweede laag binnen de module ‘Dossiers’ en geven een extra mogelijkheid om te navigeren naar de inhoud binnen de widgets (zie Widgets inrichten).


Een proces kun je toevoegen onder een dossier door op de knop ‘Nieuw proces toevoegen’ te klikken. Vervolgens opent een venster waarin je het aan te maken proces een titel kunt geven. Vul de titel in de witte balk in en klik op opslaan.

Vervolgens kom je terecht op de plek waar je widgets (de bouwsteentjes van het proces, bestaande uit PDF’s, afbeeldingen, stukken tekst, takenlijstjes, contactpersonen, etc.) kunt toevoegen. Rechts bovenin het scherm heb je vervolgens 3 opties:

  1. Titel wijzigen: klik hierop als je de titel van het proces wilt aanpassen.
  2. Kopiëren naar: klik hierop als je de inhoud van dit proces wilt kopiëren: selecteer het dossier waar het proces in gekopieerd moet worden. De kopie wordt vervolgens onderaan de lijst van processen van het geselecteerde dossier toegevoegd.
  3. Proces verwijderen: klik hier om het gehele proces te verwijderen.


    • Related Articles

    • Dossiers: aanmaken en kopiëren

      Onder ‘Dossiers’ kun je alle informatie kwijt die jullie organisatie voor gebruikers wil kunnen ontsluiten. Denk aan de planvorming, checklist, alarmeringslijsten, taakkaarten, plattegronden, werkwijzen, etc. Om alle informatie in de app beschikbaar ...
    • Stappenplan dossiers, processen en widgets: aanmaken en inrichten

      Dossiers vormen de ‘hoofdstukken’ van de app en omvatten de informatie die gebruikers nodig hebben. Je kunt hieraan gebruikers koppelen en het dossier vullen met processen. Dit is eigenlijk de tweede laag, waar je jouw informatie (tekst, ...
    • Nieuwe dienst aanmaken

      Stap 1: Navigeer in de beheeromgeving naar de roostermodule door onder ‘PIKETROOSTERS’ op ‘Roosters’ te klikken. Stap 2: Klik op het gewenste rooster. Stap 3: Je komt in het overzichtsscherm van het rooster. Je ziet een lege agenda; om deze agenda te ...
    • Filtergroepen aanmaken en beheren in de beheeromgeving

      Filtergroepen: hiermee is het mogelijk om groepen Contacten te maken, waarop je in de app kunt filteren. Bijvoorbeeld alle bhv’ers, crisiscoördinatoren of alle leidinggevenden. Of maak een filtergroep met de contactpersonen per locatie. Filtergroepen ...
    • Nieuw rooster aanmaken

      Stap 1: Navigeer in de beheeromgeving naar de roostermodule door onder ‘PIKETROOSTERS’ op ‘Roosters’ te klikken. Stap 2: Klik op ‘+ Nieuw rooster...’ om een nieuw rooster aan te maken Stap 3: Vul de naam van het rooster in Zet de status op actief om ...