Uitnodiging webinar, enquête klanttevredenheid en schrap losse inloggegevens - oktober 2020

Uitnodiging webinar, enquête klanttevredenheid en schrap losse inloggegevens - oktober 2020

In deze mailing kondigen we aan dat we in december 2020 een webinar organiseren én een enquête klanttevredenheid gaan uitvoeren onder gebruikers. Daarnaast lees je over een nieuwe koppeling, waarmee het mogelijk wordt om via je bedrijfsnetwerk in te loggen in de app. 

Je leest de informatie hier terug: 

    • Related Articles

    • Schrap losse inloggegevens voor CrisisConnect - augustus 2020

      In augustus 2020 hebben we een nieuwe koppeling gerealiseerd. Hierdoor is het mogelijk om via jullie eigen bedrijfsnetwerk in te loggen in de app. Dat betekent dus niet langer een extra gebruikersnaam en wachtwoord.  Je leest de informatie hier ...
    • Uitleg CrisisConnect app - oktober 2022

      Tijdens dit webinar laat Stefan je alle functionaliteiten van de CrisisConnect app zien. Veel kijkplezier!
    • Uitleg CrisisConnect beheeromgeving - oktober 2022

      Tijdens dit webinar laat Stefan je alle functionaliteiten van de CrisisConnect beheeromgeving zien. Veel kijkplezier!
    • Webinar rondom de module Piketroosters terugkijken - december 2020

      In december 2020 vond het eerste CrisisConnect webinar plaats. Tijdens dit webinar vertelde Stefan over de laatste ontwikkelingen rondom de app: de nieuwe module Piketroosters. Ook deelden we uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek, welke ...
    • Modules inschakelen en uitschakelen

      Standaard modules De modules ‘Dossiers’, ‘Contactpersonen’ en ‘Berichten’ zijn standaard zichtbaar in de beheeromgeving en app. Flexibele modules De modules ‘Incidenten’, ‘Piketroosters’ en 'Chat' zijn flexibel en kun je naar wens in- of ...