Webinar rondom de module Piketroosters terugkijken - december 2020
In december 2020 vond het eerste CrisisConnect webinar plaats. Tijdens dit webinar vertelde Stefan over de laatste ontwikkelingen rondom de app: de nieuwe module Piketroosters. Ook deelden we uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek, welke later één-op-één met organisaties besproken zijn. In deze mailing vind je de links om het webinar terug te kijken.
Je leest alle informatie hier terug:
Related Articles
Uitleg Module Incidenten - juli 2023
De Module Incidenten in CrisisConnect is onlangs vernieuwd. Tijdens deze sessie geven we je een achtergrond rondom de Module Incidenten; waarom is deze er? Ook gaan we in op het gedachtegoed van netcentrisch werken. En natuurlijk geven we je een demo ...
Module Piketroosters uitgebreid, CrisisConnect trainingen en informatiebeveiligingsbeleid - juni 2021
In juni 2021 is er een update uitgevoerd waarmee de module Piketroosters verder is verbeterd. Het is nu mogelijk om direct contact op te nemen met de persoon die piketdienst heeft. Daarnaast is ook de mogelijkheid toegevoegd om een invaller toe te ...
Release notes 3.6.103
In deze update zijn twee bugs opgelost: Module ‘Piketroosters’ In het weekoverzicht van een rooster werden de diensten voor de laatste dag (zondag) niet getoond. Module ‘Chat’ Het versturen van een afbeelding binnen een chat werkte niet via 3G/4G/5G ...
Alleen chatten rondom incidenten
Het is mogelijk het chatten enkel toe te staan rondom incidenten. Bij het starten van een chatgroep wordt de gebruiker dan gevraagd om aan te geven aan welk incident de chat moet worden gekoppeld. Is een gebruiker niet gekoppeld aan een actief ...
Modules inschakelen en uitschakelen
Standaard modules De modules ‘Dossiers’, ‘Contactpersonen’ en ‘Berichten’ zijn standaard zichtbaar in de beheeromgeving en app. Flexibele modules De modules ‘Incidenten’, ‘Piketroosters’ en 'Chat' zijn flexibel en kun je naar wens in- of ...