Schrap losse inloggegevens voor CrisisConnect - augustus 2020

Schrap losse inloggegevens voor CrisisConnect - augustus 2020

In augustus 2020 hebben we een nieuwe koppeling gerealiseerd. Hierdoor is het mogelijk om via jullie eigen bedrijfsnetwerk in te loggen in de app. Dat betekent dus niet langer een extra gebruikersnaam en wachtwoord. 

Je leest de informatie hier terug: 



    • Related Articles

    • Uitnodiging webinar, enquête klanttevredenheid en schrap losse inloggegevens - oktober 2020

      In deze mailing kondigen we aan dat we in december 2020 een webinar organiseren én een enquête klanttevredenheid gaan uitvoeren onder gebruikers. Daarnaast lees je over een nieuwe koppeling, waarmee het mogelijk wordt om via je bedrijfsnetwerk in te ...
    • Incidentenmodule inrichten voor jouw organisatie

      Voordat je aan de slag gaat met de incidentenmodule is het noodzakelijk om in de beheeromgeving deze module in te richten. Hieronder een overzicht de stappen die we gaan doorlopen. 1.1 Rollen definiëren en toevoegen 1.2 Teams toevoegen 1.3 ...
    • Release notes | Nieuw in CrisisConnect - januari 2023

      Er zijn verschillende updates uitgevoerd voor de CrisisConnect app en beheeromgeving. Dit betekent: verbeteringen in gebruiksgemak én opgeloste bugs. In deze e-mail belichten we een aantal aanpassingen en opgeloste bugs. Bekijk de mailing hier: ...
    • Aankondiging nieuwe chatmodule & CrisisConnect webversie staat live - oktober 2021

      In deze nieuwsbrief lees je dat de nieuwe chatmodule binnen CrisisConnect klaarstaat en getest kan worden. Ook vang je een glimp op van de splinternieuwe lay-out van de app. En: de webversie van de app is klaar voor gebruik!  Je leest de informatie ...
    • Scenario's voor incidenten aanmaken

      Binnen de module Logging kunnen er incidentscenario’s aangemaakt worden. Dit betekent dat je alvast mogelijke scenario’s kunt aanmaken en hier de juiste teams aan koppelen. Zodat dit klaarstaat, mocht er zich werkelijk iets voordoen. Als je het ...