Schrap losse inloggegevens voor CrisisConnect - augustus 2020
In augustus 2020 hebben we een nieuwe koppeling gerealiseerd. Hierdoor is het mogelijk om via jullie eigen bedrijfsnetwerk in te loggen in de app. Dat betekent dus niet langer een extra gebruikersnaam en wachtwoord.
Je leest de informatie hier terug:
Related Articles
Uitnodiging webinar, enquête klanttevredenheid en schrap losse inloggegevens - oktober 2020
In deze mailing kondigen we aan dat we in december 2020 een webinar organiseren én een enquête klanttevredenheid gaan uitvoeren onder gebruikers. Daarnaast lees je over een nieuwe koppeling, waarmee het mogelijk wordt om via je bedrijfsnetwerk in te ...
2FA Resetten voor een gebruiker
2FA Resetten voor een gebruiker Soms is het nodig dat een beheerder de 'twee-factor authenticatie' (2FA) van een gebruiker opnieuw instelt. Gebruikers kunnen dit meestal zelf doen als ze zijn ingelogd via https://auth.crisisconnect.io (zie dit ...
Incidentenmodule inrichten voor jouw organisatie
Voordat je de incidentenmodule van CrisisConnect gaat gebruiken is het noodzakelijk om deze goed in te richten. Met een goede voorbereiding kun je bij een incident direct de juiste mensen alarmeren en weet iedereen meteen wat er moet gebeuren. Door ...
Offline toegang via de CrisisConnect App
Bij CrisisConnect begrijpen we dat de continuïteit van informatie cruciaal is, zeker in crisissituaties. Dan is het goed om te weten dat de CrisisConnect app voor je telefoon ook kan werken als je geen internet hebt. Dit noemen we "offline ...
Release notes | Nieuw in CrisisConnect - januari 2023
Er zijn verschillende updates uitgevoerd voor de CrisisConnect app en beheeromgeving. Dit betekent: verbeteringen in gebruiksgemak én opgeloste bugs. In deze e-mail belichten we een aantal aanpassingen en opgeloste bugs. Bekijk de mailing hier: ...