De Module Incidenten in CrisisConnect is onlangs vernieuwd. Tijdens deze sessie geven we je een achtergrond rondom de Module Incidenten; waarom is deze er? Ook gaan we in op het gedachtegoed van netcentrisch werken. En natuurlijk geven we je een demo van de functionaliteiten. De sessie wordt gepresenteerd door Martijn van Wijlen. Hij is trainer en adviseur bij V&R, met name op het gebied van samenwerken en informatie-uitwisseling. Daarom vertelt Martijn je alles rondom deze vernieuwde module.
Binnen de module ‘Incidenten’ kunnen zowel beheerders als gebruikers crisisteams activeren door een incident op te starten. Beheerders doen dit vanuit de beheeromgeving of via de app. Gebruikers kunnen alleen een incident starten vanuit de app. In ...
Voordat je aan de slag gaat met de incidentenmodule is het noodzakelijk om in de beheeromgeving deze module in te richten. Hieronder een overzicht de stappen die we gaan doorlopen. 1.1 Rollen definiëren en toevoegen 1.2 Teams toevoegen 1.3 ...
Nadat je de module hebt ingericht kan je aan de slag met de incidentenmodule. Hieronder een overzicht de stappen die we gaan doorlopen. 2.1 Incident aanmaken en starten vanuit desktopomgeving 2.2 Logboek 2.2.1 Logboek inrichten 2.2.2 Toevoegen van ...
Binnen de module Logging kunnen er incidentscenario’s aangemaakt worden. Dit betekent dat je alvast mogelijke scenario’s kunt aanmaken en hier de juiste teams aan koppelen. Zodat dit klaarstaat, mocht er zich werkelijk iets voordoen. Als je het ...
Het is mogelijk het chatten enkel toe te staan rondom incidenten. Bij het starten van een chatgroep wordt de gebruiker dan gevraagd om aan te geven aan welk incident de chat moet worden gekoppeld. Is een gebruiker niet gekoppeld aan een actief ...