De Module Incidenten in CrisisConnect is onlangs vernieuwd. Tijdens deze sessie geven we je een achtergrond rondom de Module Incidenten; waarom is deze er? Ook gaan we in op het gedachtegoed van netcentrisch werken. En natuurlijk geven we je een demo van de functionaliteiten. De sessie wordt gepresenteerd door Martijn van Wijlen. Hij is trainer en adviseur bij V&R, met name op het gebied van samenwerken en informatie-uitwisseling. Daarom vertelt Martijn je alles rondom deze vernieuwde module.
Voordat je de incidentenmodule van CrisisConnect gaat gebruiken is het noodzakelijk om deze goed in te richten. Met een goede voorbereiding kun je bij een incident direct de juiste mensen alarmeren en weet iedereen meteen wat er moet gebeuren. Door ...
Het is mogelijk het chatten enkel toe te staan rondom incidenten. Bij het starten van een chatgroep wordt de gebruiker dan gevraagd om aan te geven aan welk incident de chat moet worden gekoppeld. Is een gebruiker niet gekoppeld aan een actief ...
Standaard modules De modules ‘Dossiers’, ‘Contactpersonen’ en ‘Berichten’ zijn standaard zichtbaar in de beheeromgeving en app. Flexibele modules De modules ‘Incidenten’, ‘Piketroosters’ en 'Chat' zijn flexibel en kun je naar wens in- of ...